21.5.2022 se narodil vrh B

23.05.2022

Svět se pomalu vrací do normálu. Zase mám svůj oblíbený pořad v TV a to je sledování porodní bedny.....Ti naši drobící jsou dokonalí. Tento porod byl jiný, rozjížděl se pomalu. Celý pátek se to chystalo, neustále chodila hrabat, čurat, kakat a já jí neustále umývala podvozek. Bláhově si říkala, že to bude jako loni, taky rodila v pátek, ale to jsem ani nevěděla že rodí. Nic se nedělo, žrala, hrábla sem tam a pak šla čurat a byl z toho Aligátorek.....No to měla, ale v bříšku 10 mimin a porodní váha byla malinko jiná. Aloušek měl při narození 290g a letošní první štěndo 453g, takže to trvalo než se prodralo porodníma cestami. Tak jak jsem se bláhově domnívala, že ve 14 hod porodí první a to 21 hod. máme hotovo jako loni, velký omyl, teprve po 20 hodině jsem zpozorovala první stah, stahy byly sem tam, ale už se něco dělo.....První štěně vykouklo chvilku po půlnoci, takže si opravdu dalo na čas. Pak už to sázela Růženka pěkně pravidelně 2 štěnda do hodiny. Po páté ráno jsem uklidila porodnici a ubytovala je tam, ještě chvilku se počkalo, Růženka už byla skoro dvě hodiny v klidu a miláčky se vzorně starala a před šestou se šlo na chvilku do hajan. Chudák dcera ráno šla do práce, ale i přes to mi vydatně pomáhala a nad ránem ji vystřídal muž abych na to nebyla sama. Nikdo z nás toho moc nenaspal, ale radost z malých kuliček je obrovská.....Máte tu 5 holčiček, 3 red tri, jedna z nich má roztomilý poloviční ocásek, a dvě merle holky. Kluky máme 3 z toho jsou dva merláci a jeden red tri. Krom jedné holčičky mají všichni plnou délku ocásku. Naštěstí letos tam mám docela dost lidí co chtějí právě s ocáskem:o) tak se to hodí....Mrzí mě, že není ani jeden bobík, moc se mi ty jiné délky ocásků líbí, pejska to dělá jedinečným, protože u nás se stále hodně stříhá, tak jich moc nepotkáte a vypadá to k mému údivu fakt pěkně )))))  Miminka jsou už rezervovaná, aktuální foto najdete na FB skupině Australský ovčák - Pink Smile. Tady mám už vyčerpanou kapacitu webu, takže vše dávám tam.

Pink Smile
4-tlapky@seznam.cz
tel: 724 22 99 80 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky