Přivolání

02.12.2020

Povel nejdůležitější, já ho začala cvičit okamžitě společně se jménem. Doma jsem stále na Růženku volala Rous, jakmile navázala oční kontakt přišla pochvala, nebo hozená hračka či pamlsek. Venku jsme začali přivolání cvičit tak, že manžel šel kus dál držel Růženku, já pak zavolala Rous, Růžena se podívala a já zapištěla ke mně, Rous ke mě...Pištěla jsem co to šlo, pleskala skákala dělala ze sebe debila a ona přilítla jak divá a dostala odměnu. Tak jsme si jí posílali sem tam, vzdálenost zvětšovali a zvětšovali a šlo to. Pokud se stane, že nastane situace, jdete s pejskem a teď jiný pes, kočka, zvíře..prostě cokoli za čím by pes rád běžel. Mě se osvědčilo, zase pištivý hlásek na jméno upoutat pozornost, oční kontakt a začít couvat pryč, klidně se i rozběhnout jiným směrem, pes většinou otočí a peláší za vámi. Pleskání je fajn na upoutání pozornosti, píšťalka, někdy takové hlasité šourání nohama aby i slyšel, že vy odcházíte, to když se na vás nechce podívat. A zásadní , pamlsek když se dostaví a když to dýl trvá použijeme pamlsek z té horší třídy. Když přiletí jak raketa, je tu kus vařeného srdíčka. Přivolání trénujte doma, venku, ráno, večer, prostě kdykoli si vzpomenete. Je fajn mít venku po ruce oblíbenou hračku, a pokud pejsek rád aportuje a to ho může nalákat k vám. Prostě upoutat pozornost a stát se důležitější než cokoli co tam viděl, cítil.

přivolání v podání Růženky

https://www.facebook.com/dita.voborna/posts/2394923407194188 

https://www.facebook.com/100000296552526/videos/4191968384156339/

Pink Smile
4-tlapky@seznam.cz
tel: 724 22 99 80 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky