narození vrhu C

23.06.2023

Spojení Altea z Hostýnské zahrady a View the Message Carcassonne Tolugo - info o pejskovi zde :https://aussiesworld.cz/index.php/chov/chovni-jedinci/psi.... Opět jsem vybírala především podle povahy, mě nezajímá kolik má pes titulů a nebo zkoušek, mě zajímá jak se bude chovat když se mnou půjde ven. Jak reaguje na cizí lidi, jak na nebezpečí, ja je ovladatelný, jak je raguje na další psi co potkáme....a Kody je báječný, naprosto vyrovnaný australák, veselý, hravý, přátelský pohodář, nic nehrotí a to je dobře. Takže očekáváme povahově vyrovnaný vrh.

21.6.2023 se narodilo 10 miminek. 5 kluků a 5 holek a já je vítám na světě, mám velikou pokoru a úctu k přírodě a naší fence, jak báječně to zvládla, porod probíhal fantasticky. No a vybrala si magický den letního slunovratu a jako čarodějka vám mohu říci, že energie tohoto dne jsou opravdu magické a jedinečné. Už v úterý večer byla neklidná, hrabala, popocházela, nežrala a skoro nespala a bylo jasné, že se to chystá, celou noc jsem už byla s ní. Druhý den nevyslapalá, jsem si řekla, že po obědě si na chvilku lehnu, kdyby rodila až v noci. Jdu nahoru a za 5 minut dcera volá. Růženka má první stahy. Tak já dolů a za půl hodinky byla první merlatá holka na světe, vypadala jako Růženka, druhý šel, tmavý merlatý kluk, který byl největší z vrhu a malinko při tlačení dal mamce práci a pak už to dávala cca po 30 minutách, neměla žádné dlouhé přestávky, pěkně jedno za druhým. Po porodu, dostala maso a kozí mlíko a celou noc byla v porodnici s maminkami. Rodit chtěla na svém pelíšku a tak jsem jí to umožnila, až bylo po všem, přenesli jsem drbotinu do porodnice. Máme tu 10 kousků 5 fen (3 černé, 1hnědá,1red merle) 5 kluků (2 černí, 2 blue merle, 1 red merle) Ocásky jsou teda většinou dlouhé, dvě černé fenečky mají kratší, hnědé fenečce chybí už jen ta bílá špička, takže to bude ve finále vypadat jako dlouhý ocas, a jeden černý pejsek má kratší. Já osobně ty krátké miluji, přijde mi ten pes jako originál, protože se u nás stále většinou stříhá a máte buď dlouhé a nebo nic, tak ty bobíky mám fakt ráda a navíc jim to děsně sluší. Jinak je Růženka fena snů, chtěla jsem krýt o víkendu a kryla jsem p víkendu, chtěla jsem rodit přes den a rodila přes den, a finální počet 10, no klobouk dolů, neměla jsem ani tolik stužek, tak jsem doobjednala padákovou šňůru a barvičky obojků se ještě mohou změnit, jak mi dojde zásilka domů. Cena se pohybuje od 25 000 do 30 000

 Vítejte na světě Cleopatra - zadaná, Caesar - zadaný, Cameron - volný, Cassiopeia, Columbus - zadaný, Citrín - volný, Cassidy - zadaný, Calliope - volná, Carneol- volný, California - zadaná

Fota najdete na FB skupině, tady mám už plnou kapacitu.

 pokud máte zájem o psího parťáka napište mi na mail 4-tlapky.cz.

Pink Smile
4-tlapky@seznam.cz
tel: 724 22 99 80 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky