Potvrzená březost

01.04.2021

Tak dneska na Růženčiny narozeniny nám pan doktor potvrdil březost. Viděl tam 6 miminek, ale počet je jen orientační. Jsem nesmírně šťastná, že se to povedlo. Pan doktor se mě ptal ....tak co myslíte je těhotná? A já, že myslím  ano, protože je malinko jiná. Třeba dnes odehnala kámoše pejska, chtěla raději odpočívat než lítat ve vedru po poli a to by normálně neudělala, víc pije, víc odpočívá a je umazlenější...teda myslela jsem si, že už to víc nejde, tak jde....Dnes jsem se celá polila, jak mi cpala hlavu pod ruku:o))) No a pan doktor říká, tak se podívejte a já už to tam viděla, ty malé kuličky.....co myslíte, má je tam a já mááááááá...Hurá.  Máme už 20 zájemců na tento vrh, takže pokud chcete vrh od nás, tak asi až příští rok. Děkuji za pochopení, není v naší moci vyhovět všem.


Pink Smile
4-tlapky@seznam.cz
tel: 724 22 99 80 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky