Růženka je březí - vrh C

15.05.2023

Růženka je březí. Spojení Altea z Hostýnské zahrady a View the Message Carcassonne Tolugo - .https://aussiesworld.cz/index.php/chov/chovni-jedinci/psi?id=1463 - více informací o pejskovi všechny zdravotní testy na výbornou.

Opět jsem vybírala především podle povahy, mě nezajímá kolik má pes titulů a nebo zkoušek, mě zajímá jak se bude chovat když se mnou půjde ven. Jak reaguje na cizí lidi, jak na nebezpečí, ja je ovladatelný, jak je raguje na další psi co potkáme....a Kody je báječný, naprosto vyrovnaný australák, veselý, hravý, přátelský pohodář, nic nehrotí a to je dobře. Takže očekáváme povahově vyrovnaný vrh. Čekáme štěňátka všech barev a všech délek ocásků.  Opět jsem se seznámil cca 3 měsíce před plánovaným krytím a vyrazila na procházku, Pesani spolu strávili celé odpoledne a vyloženě si sedli, Mylím, že se okamžitě zamilovali jeden do druhého. Kody je naprostý božan, je to rostomilouš s úžasnou povahou. 22.5.2023 byla potvrzena březost. Růženka byla na sonu suprová a v bříšku se jí to hemží malýma kuličkama. Porod očekáváme kolem 23.6. sledujte FB tam jsou nejčerstvější informace a uvidíte tam i fotky a minulého vrhu. 

Pokud by jste měli zájem o psího parťáka z naší chovatelské stanice, tak mě kontaktujte na mailu 4-tlapky@seznam.cz

Pink Smile
4-tlapky@seznam.cz
tel: 724 22 99 80 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky