Vrh A je zadaný

17.05.2021

Všech 10 miláčků je v předběžné rezervaci. Ta se ještě může změnit. Rostou jako z vody, teda z mlíka. Jsou už opravdu velcí a jsou to umazlenci velicí. Trávím s nimi spoustu času, mazlím je, dostali rozlišovací oboječky aby si už zvykali na to že budou mít něco na krčku, pak nebude žádný problém s tím, že mají nosit obojek. Je ze mě pradlena na plný úvazek. Musím uznat, že komunikace s lidmi mě docela zaskočila. Myslela jsem, že mám velice vážné zájemce. Napíší mi svůj životopis, hrají na city, jak jim umřel pejsek, jak se jim líbí můj přístup k chovu, jak rok hledají pejska, jak mají zájem o AUO, jak jim to je fuk jestli pes či fena, barva...pak se vrh narodil a najednou byla barva špatně, pohlaví špatně a nebo neodpověděli vůbec, či napsali, že mají už doma jiné štěně, úplně jiné rasy a přitom tak toužili po AUO. Já chápu, že poptají více chovek, je velký zájem, ale když jim to vyjte jinde, mají zrušit rezervaci v těch ostatních chovkách kde poptali, protože tak blokují někoho kdo má skutečně zájem o AUO od nás. Mrzí mě když mi řeknou, že si to rozmyslí, poradí se doma a pak se prostě neozvou, zdržují ostatní a pak z nich vypadne, že by štěně chtěli za nižší cenu. Myslím, že cenu mám opravdu velice luxusní. Pod 30 000 dnes neseženete AUO s PP. Já pod tou cenou jsem sice jen o malinko, ale jsem.  Jedna paní se u nás  už nevlezla do pořadníku a koupila si AUO bez PP cena 20 000. Pokud se prodávají takto bezpapírové, tak opravdu s PP za tuto cenu neseženete. Náklady spojené s uchovněním a zřízením chovatelské stanice a odchovem štěňat jsou opravdu veliké, takže  smlouvat o ceně nemá smysl. Navíc tohle je jen vstupní poplatek, pejsek vás za svůj život bude stát daleko více a pokud někdo chce slevu už teď, pak silně pochybuji, že zaplatí pejskovi ubytování na dovolené. Jsem velice šťastná, že mám tak fajn lidi jako budoucí majitele a těším se až je osobně poznám na návštěvě u nás. Vzala jsem si hromadu poučení na další vrh, jak komunikovat, jaké si brát informace a co psát aby bylo jasno, že chci jen vážné zájemce a né ty co si řekli, že to je fajn nápad si zažádat o štěně, které vlastně ani nechtějí:o))) Zájem je velký, takže nebyl problém najít nové majitele, každý den mi píší noví a noví lidé, takže to spíš bylo takové rozčarování z toho jak lidé komunikují a že ne vše co píši tak skutečně je. Doufám si už všichni sledujete FB skupinu, je veřejná tak se nebojte a přidejte se do ní. Dávám aktuální fotky i informace o vrhu A 

https://www.facebook.com/groups/221138936455017


Pink Smile
4-tlapky@seznam.cz
tel: 724 22 99 80 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky