Výběr krycího psa

14.03.2021

Výběr krycího psa je velice důležitý. Já měla na prvním místě povahu, takže jsem hledala pejska, kterého někdo zná a mohl mi dát reference. Nebo někoho kdo mi umožní se s pejsek setkat, abych viděla jak se chová a jakou má povahu. Ideální bylo jít s pejskama na procházku a vidět, jak se k sobě pejsci mají a sledovat jejich povahy. Samozřejmě nesmí být příbuzní. Krycí pejsek se dá najít na těchto stránkách (aussiesworld.cz) zde je přehled všech krycích psů. Jakmile máte vybraného pejska, napíšete poradkyni chovu a ona toto spojení schválí a nebo ne a poradí vám třeba jiné možnosti. Pokud je pejsek schválený doložíte patřiční doklady, ty se mění takže to berte orientačně, každopádně vám je řekne poradkyně. Za mě to bylo DOV (ne starší 1 roku), DKK, DLK jak u feny tak u psa, CEA,PRA a HSF stačí u jednoho z páru. Zažádáte si v administraci vašeho klubu o krycí list, zaplatíte krycí poplatek a je vám vydán krycí list. Do krycího listu můžete vybrat více psů, kdyby se z jedním něco stalo máte schváleného náhradníka. Po prvním krytím, se horní část krycího listu vyplní, po překrytí se dopíše datum překryt, horní část odstřihnete a do týdne od krytí ho zašlete poradkyni chovu. Spodní část se vyplňuje po narození štěňat.

Pink Smile
4-tlapky@seznam.cz
tel: 724 22 99 80 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky