Zájem o naše štěňátka nás těší

23.03.2021

Přijímáme rezervace na štěňátka. Zájem je opravdu veliký a v současní době už asi máme opravdu hodně zájemců. Zatím není potvrzená březost, na sono jdeme až začátkem dubna, pak bude jasno, ale doufáme, že se krytí povedlo. Věřím, že každý z vás co má zájem o Australského ovčáka si toto plemeno řádně nastudoval a vnímá, že má toto plemeno jisté potřeby a specifilka..Vnímá, že to je velice akční plemeno, chytré, které potřebuje alespoň hodinku denně pracovat. Vnímá, že srst bude línat a pes potřebuje vyčesávat a i tak budou doma chlupy, ví, že to jsou pejsci velice společenští a život pouze na zahradě či v kotci pro ně rozhodně není....... Nové pánečky budu vybírat opravdu velice pečlivě a doufám, že spolu budeme i nadále v kontaktu a já uvidím jak se naše štěňátka mají. Budoucím pánům našich štěňat budu nápomocna v chovu, poradím s uchovněním bude li o něj zájem. Zatím vůbec netuším podle jakého klíče budu nové páníky vybírat. 


Ať si ušetříme práci, prosím aby se mi hlásili jen vážní zájemci, pokud chcete mít psa v kotci, pak u mě štěňátko nekoupíte. Pokud máte dvanáctky a pes by byl celé dny sám, tak taky ne, pokud máte alergii nebo podezření na alergii na psí chlupy, pak taky ne. Jestli se chcete věnovat vrcholově jakémukoli sportu či výstavám pak také ne. Rekreačně sportujte se psem jak je libo, sem tam si zkusit výstavu taky můžete, ale pokud chcete psa vyloženě na výstavy či sport tak ne. Moje štěňátka jsou určená do rodin, jako přítel, jako člen rodiny, jako kamarád. Takový život si pro své štěnda přeji. Na výstavní, či sportovní linie se specializuje cela řada chovných stanic, tak si vyberte tam. Já se snažím o vyrovnanou povahu, o společenského psa a kamaráda se kterým můžete cestovat kamkoli, bude zvladatelný, nebude mít agresivní a destruktivní sklony, to je pro mě priorita. Snažila jsem se najít takové spojení aby štěňátka byla vyrovnaná a povahově pohodová.

Pink Smile
4-tlapky@seznam.cz
tel: 724 22 99 80 

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky